onsdag 16 mars 2011

Temporär bloggpaus

Hej ni trogna, älskade och fina läsare.

Jag är, som ni märker, inte speciellt aktiv här. Projektet blev för ofokuserat och när jag väl ville försöka vara lite spontan så kändes det mest forcerat och lite för sällan för att rättfärdiga att låtsas vara bloggare. Därför tänkte jag dra mig in i min man cave och lura ut något som får mig att faktiskt vilja skriva mer, oftare, bättre och mer fokuserat. Men till dess behöver ni alltså inte hålla andan i väntan på ett nytt, fantastiskt, blogginlägg här.

Den som ändå vill följa mina eskapader kan jag glädja med att jag numer är tokaktiv på twitter (www.twitter.com/personifierad). Det är inte så farligt som det låter, du kan smygfölja mig utan att logga in eller hardcorestalka genom att klicka på "follow". Eller om du är en sådan där facebookanvändare så dyker mina tweets upp där genom någon slags magi.

Mina planer kommer att visa sig tids nog. Så var inte rädd att bli lämnad i mörkret utan Sebastian. Jag finns kvar och förhoppningsvis snart även i en bättre och mer uppdaterad version.

Tack för nu. Jag lämnar er med det här konststycket som jag fann i ett skyltfönster på söder.

Er hängivne,
Sebastian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar